اهدای کتاب به مراکز نگهداری از کودکان خاص

به مناسبت هفته ملی کودک تعداد400 جلد کتاب در راستای تجهیز کتابخانه های مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بهزیستی با حضور مدیر کل کانون استان ،مدیر کل بهزیستی،معاون اجتماعی بهزیستی و کارشناسان کانون و بهزیستی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،سهیلا شیخی در سخنانی با اشاره به هفته ملی کودک و فعالیت های اجرا شده در این هفته به عنوان این روز که کودک،کتاب و محصولات فرهنگی است اشاره کرد و افزود: به همین مناسبت تعداد400 جلد کتاب به مراک نهگداری از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست اهدا شد.

شیخی افزود:بچه های این مراکز می توانند به صورت رایگان به عضویت کانون در آمده و علاوه بر استفاده از محیط کانون و امانت بردن کتاب در فعالیت های فرهنگی،هنری و ادبی مرکز نیز شرکت کنند.

وی در ادامه گفت:تکریم از کودکان بی‌سرپرست یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کودک است که تجهیز کتابخانه های مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بهزیستی نیز در این راستا انجام گرفته است.

قریشی مدیر کل بهزیستی استان نیز در سخنانی خاطر نشان ساخت:با ارزش گذاری به فعالیت های ثمربخش کانون برای این کودکان و نوجوانان از بهره گیری وسائل نقلیه ویژه معلولین برای حضور بچه ها در مراکز فراگیر کانون نیز سخن گفت.

شجاعی معاون اجتماعی سازمان بهزیستی در در سخنانی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با کانون اشاره کرد و افزود:با انعقاد تفاهم نامه مابین دو سازمان می توان بعضی امور مرتبط و برنامه های مشترک را اجرا کرد تا کودکان و نوجوانان نیز بیشتر بتوانند از فعالیت های کانون بهره ببرند.

وی از محیط کانون به عنوان فضایی امن و راحت برای کار با کودک نام برد و گفت:تنوع و جذابیت فعالیت های کانون برای کودکان و نوجوانان بسیار چشمگیر می باشد که این خود باعث جذب آنها به انجام فعالیت در کانون می شود .

وی در پایان از منابع مطالعاتی خوب کانون به عنوان یکی از مراجع مورد قبول خانواده ها برای پرورش فکر و ادیشته کودکان و نوجوانان نام برد و از پایان از همکاری کانون با بهزیستی تقدیر و تشکر کرد.

کارشناسان فرهنگی،ادبی ،روابط عمومی و حراست مدیر کل استان را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =