۵ چکیده مقالۀ برگزیده، سهم کانون تهران

برگزیدگان چکیده مقاله‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با محوریت موضوع قصه گویی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، دکتر حسن‌ دولت‌آبادی پس از بررسی ۱۸۲ چکیده مقاله، ۶۹ عنوان چکیده‌ی برتر راه‌یافته به مرحله بعدی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را معرفی کرد.

این آثار با موضوع‌های «استفاده از زبان وجودی در قصه‌گویی»، «قصه‌گویی و رشد مهارت‌های اجتماعی در کودکان و نوجوانان»، «قصه‌گویی و تربیت دینی در کودکان و نوجوانان»، «کارکردهای روان‌شناختی قصه‌گویی در دنیای کودکان»، «قصه‌گویی در دنیای دیجیتال» و «چگونگی بازنویسی داستان‌های دینی برای قصه‌گویی» خلق شده‌اند.

بر اساس این خبر، کانون استان تهران در مجموع ۱۲ چکیده مقالۀ علمی ترویجی، علمی پژوهشی و تحقیقی پژوهشی  را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده بود که از این میان، پنج چکیده مقاله، به عنوان برگزیده در اولین مرحله ارزیابی از سوی دبیرخانه جشنواره معرفی شد.

برگزیدگان باید اصل مقاله‌های پذیرفته شده را حداکثر تا ۱۵ صفحه  بوده و در فایل Word و PDF با فونت  Bmitra  اندازه ۱۴ به نشانی الکترونیکی fcc.kanoon@gmail.com ارسال کنند. برگزیدگان مرحله پایانی آذر ماه معرفی می‌شوند و مقاله‌های برگزیده هم‌زمان با اجرای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوانش خواهد شد.

اسامی برگزیدگان تهران در چکیده مقاله ی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی- سال ۹۶

آزاده جعفری

کارشناس فرهنگی

عنوان مقاله: بررسی کارکردهای روانشناختی قصه بر گروه سنی کودک و برخی قصه های فولکلور

نگین صدری زاده

کارشناس ادبی

عنوان مقاله: بررسی سفر قهرمانِ درون در قصه بهرام و گل اندام بر اساس نظریه پیرسون

معصومه کرمی

مربی فرهنگی

عنوان مقاله: قصه گویی و تعلیم و تربیت دینی در کودکان و نوجوانان

رحما بردبار، محبوبه محرابی، عزیزه اسلامی

مربیان و مربی مسئول فرهنگی

عنوان مقاله: تاثیر آموزه های داستانی قرآن بر تربیت دینی کودکان

نرجس قاسمی

مربی فرهنگی

عنوان مقاله: گستره تربیتی و درمانی قصه در کودکان با اشاره ای بر گزیده ای از فنون قصه درمانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =