کد خبر: 273542
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
بازدید 496
هفته ملی کودک در کانون شماره ۳ کرمان

مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره ۳ کرمان، مطابق با روزشمارهفته ملی کودک در هر روز میزبان میهمانان ویژه‌ای بود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، هفدهم مهرماه در روزشمار هفته ملی کودک با عنوان " کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی" نام‌گذاری شده بود و در این روز دو نفر از کارشناسان میراث فرهنگی با حضور در این مرکز علاوه بر برپایی کارگاه سفال، دانش‌آموزان را با تاریخچه‌ی سفال در ایران آشنا کردند.

همچنین مسابقه‌ای با محوریت انتقال اطلاعات بناهای تاریخی شهر کرمان برگزار شد و کودکان و نوجوانان در میطی متفاوت با بناهای تاریخی کرمان آشنا شدند.

در همین حال مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۳ کرمان در چهارمین روز ازهفته ملی کودک میزبان دو آتش‌نشان و نمایندگانی از شهرداری بود.

در این روزکه به عنوان " کودک، سلامت و ایمنی" نامگذاری شده بود، کودکان و نوجوانان کرمانی نکاتی را درباره آمادگی و اقدام به‌موقع در هنگام حوادث فرا گرفتند.

پنجمین روز از هفته ملی کودک  با عنوان" کودک و فن‌آوری نوین"  نام گرفته بود و در این روز کودکان و نوجوانان حاضر در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۳  با چگونگی استفاده مفید از فن‌آوری‌های نوین و داده‌های اینترنتی آشنا شدند.

گفتنی است، مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در ایام هفته ملی کودک کوشیدند با بهره‌گیری و اجرای برنامه‌های جذاب و متنوع علاوه بر انتقال آموزه‌های عاشورایی به کودکان و نوجوانان فضایی بانشاط را برای آن‌ها فراهم کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =