مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی میهمان اعضای کانون در شهرستان نیشابور

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی به اتفاق هیات همراه میهمان مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ نیشابور بودند.

معصومه احسانی‌پناه مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: در چهارمین روز از هفته ملی کودک، «سیدمهدی حسینی» مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان به اتفاق جمعی از پرسنل این سازمان با حضور در مرکزشماره ۱، هفته ملی کودک را به دانش‌آموزان بازدیدکننده تبریک گفتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی برای آشنایی کودکان با فعالیت‌های این سازمان به چند مورد از اساسنامه اشاره کرد و گفت: نجات جان انسان‌ها، مهار و اطفاء حریق و حفاظت از ثروت‌های ملی در مقابل آتش‌سوزی و سوانح ناشی از آن بخشی مهمی از وظایف همکاران آتش‌نشانی است و با آموزش‌های لازم در امر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سعی می‌شود سطح دانش و آگاهی کارکنان را افزایش دهیم و تمهیدات لازم جهت مقابله و کاهش آثار سوء ناشی از حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی را فراهم آوریم.

حسینی ضمن اشاره به نظارت و کنترل بر تحقق شرایط ایمنی ساختمان‌ها و استانداردهای تجهیزاتی ساختمان در مقابل سوانحی چون زلزله، برق‌گرفتگی، سیل و ... به عنوان وظیفه اصلی سازمان آتش‌نشانی، نکات مفید و کاربردی در خصوص رعایت موارد ایمنی به کودکان و نوجوانان توضیح داد.

مربی مسوول مرکز ۱ نیشابور یادآور شد: این برنامه با هدف افزایش توان و قابلیت کودک در حفظ سلامت خود و دادن آگاهی در خصوص چگونگی ایمنی به آن‌ها برگزار شده و در پایان این نشست صمیمی، تعدادی کتاب با موضوع ایمنی، امداد و نجات از سوی سازمان آتش‌نشانی به کودکان تقدیم شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =