نشان‌های نقره و برنز مسابقه نقاشی بین‌المللی ژاپن به کودکان خوزستانی رسید

کودکان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و چهارمین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی «هیکاری‌«ژاپن (2016)، موفق به کسب یک نشان نقره و یک نشان برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، دو کودک خوزستانی عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان، دو نشان نقره و برنز و دو دیپلم افتخار بیست و چهارمین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی «هیکاری» کشور ژاپن را کسب کردند.

«راستین تاجیک» 9 ساله و «علیرضا شاکرنسب» 10 ساله هر دو از شهرستان بهبهان دو کودک عضو مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هستند که توانستند به ترتیب نشان‌های نقره و برنز به همراه دیپلم افتخار این مسابقه‌ی بین‌المللی را به خود اختصاص دهند.

«راستین تاجیک» و «علیرضا شاکرنسب» دو کودک خوزستانی زیر نظر ناهید مهران فر مربی هنری مراکز کانون شهرستان بهبهان در این مسابقه‌ی بین‌المللی شرکت کردند.

بر اساس این گزارش بیست و چهارمین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی «هیکاری» ژاپن با موضوع‌های «کشاورزی»، «زمین زراعی»، «طبیعت»، «محیط زیست»، «مردم» و «خانواده» برگزار شد و از میان 19 هزار و 987 اثر رسیده از 58 کشور جهان 2 عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به همراه 8 عضو دیگر مراکز کانون سراسر کشور موفق به دریافت نشان‌های «طلا، نقره و برنز» و دیپلم افتخار شدند.

مسابقه نقاشی «هیکاری» کشور ژاپن ازجمله مسابقاتی است که همه‌ساله کودکان خوزستانی عضو کانون در آن شرکت می‌کنند و در بیشتر دوره‌های آن موفقیت‌هایی را به دست آورده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =