اجرای نمایش گرگم و گله می برم و استقبال پرشور خانواده ها و اعضا فعال کانون  به مناسبت هفته ملی کودک

نمایش گرگم و گله می برم با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان و خانواده ها به مناسبت هفته ملی کودک در سالن آفرینش های هنری مرکز شماره 2 کانون استان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نمایش گرگم و گله می برم طی 3 روز و در تاریخ های  18, 19, 20 ام مهرماه 96  ؛ هم زمان با "هفته ملی کودک" و همچنین به منظور ایجاد محیطی شاد و لذت آفرین برای آن ها برگزار گردید.

گفتنی است : این نمایش محصول سه ماه تلاش و حضور اعضاء  فعال مرکز 2 کانون استان ؛ در کارگاه های بازیگری فصل تابستان بوده است.

شایان ذکر است : از اهداف تنظیم و اجرای نمایش پیام محور و زیبای گرگم و گله می برم , در "هفته ملی کودک" برای اعضاء ؛  ترویج و اشاعه فرهنگ اصیل دوستی و یاری رساندن به همدیگر و همچنین : آشکار کردن جلوه های منفی و ناپسند بدی و فریبکاری که در نهایت منجر به تنهایی انسان می باشد.

لازم به ذکر است : این نمایش به کارگردانی و تنظیم مینا خواجه زاده و همراهی و بازیگری 10 نفر از اعضاء توانمند و مستعد  دختر و پسر در کارگاه بازیگری مرکز شماره 2 کانون استان به مدت  سه روز و در نوبت های عصر انجام شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =