برنامه «حاجت روا» در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ مشهد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در آخرین روزهای هفته ملی کودک، ویژه برنامه «حاجت روا» با حضور جمعی از کارشناسان ستادی استان در مرکز شماره۳ مشهد اجرا شد.

اکرم گنجی مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه «حاجت‌روا» در راستای معرفی فرهنگ و فلسفه نذری و گرامی‌داشت هفته ملی کودک برگزار شد و فضاسازی ویژه ایام عزاداری اباعبدالله الحسین و معرفی کتاب عاشورایی بر روی پانل‌ها باعث شد فضای روحانی و معنوی در مرکز حاکم شود.

اجرای طرح ادبی با موضوع «کودک» و معرفی فعالیت مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی توسط کارشناس مکاتبه‌ای استان برای اعضای قدیمی و جدیدالورود مرکز اولین برنامه این روز بود. درادامه در یک گفت‌وگوی صمیمی با اعضا در خصوص فلسفه نذری صحبت شد.

خوانش خلاقانه عضو فعال مرکز- فائزه صانعی- از اثر «تشنه لبان» با موضوع حضرت زینب (س) مورد توجه اعضا قرار گرفت و زهرا غفاری نیز از همین کتاب روایت تشنگی و آب فرات حضرت ابوالفضل (ع) را به زیبایی خواند. پخش زیارت عاشورا هم‌زمان با توزیع شله زرد نذری پایان بخش برنامه ها بود.

گنجی یادآور شد: استقبال خانواده‌ها برای تمدید عضویت رایگان در این هفته بی‌سابقه و چشمگیر بود. در راستای برنامه‌های هفته ملی کودک همچنین برگه‌ای در اختیار اعضا گذاشته شد تا آنان با تصور اینکه روزی نماینده مجلس خواهند شد، مهم‌ترین خدمتی که برای کودکان شهرشان انجام می‌دهند را بر روی کاغذ بیاورند و بهترین نوشته‌ها بعد از بررسی، به دفتر نماینده مردم مشهد ارسال خواهد شد.

مربی مسوول مرکز شماره سه مشهد اظهار امیدواری کرد که خواسته‌های منطقی کودکان بتواند در تصمیم‌گیری‌های آتی شهری برای کودکان تاثیرگذار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =