کد خبر: 273597
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
بازدید 1149
چکیده مقاله‌های برگزیده بیستمین جشنواره قصه‌گویی معرفی شد

چکیده مقاله‌های «بتول آقاجانی» و «فریبا گلستانه»، به ترتیب مربی مسوول و مربی فرهنگی کانون استان گیلان درجمع چکیده‌های برتر راه‌یافته به مرحله بعدی بیستمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی قرارگرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، دکتر حسن‌ دولت‌آبادی پس از بررسی 182 چکیده مقاله، ۶۹ عنوان چکیده‌ی برتر راه‌یافته به مرحله بعدی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را معرفی کرد.

براین اساس چکیده‌مقاله‌های« انتقال مفهوم خداشناسی ازطریق قصه‌گویی ضرب‌المثل‌های فارسی» و «بررسی مهارت‌های اجتماعی گفتگو براساس نظریه ذهن درکتاب قصه پسته و هفت برادر» به ترتیب اثر بتول آقاجانی و فریبا گلستانه، مربی مسوول و مربی فرهنگی کانون پرورش فکری شهرستان شفت درجمع مقاله‌های برگزیده راه‌یافته به مرحله پایانی قرارگرفتند.  

بنابراین گزارش دبیرخانه‌ی جشنواره این آثار را که با موضوع‌ها «استفاده از زبان وجودی در قصه‌گویی»، «قصه‌گویی و رشد مهارت‌های اجتماعی در کودکان و نوجوانان»، «قصه‌گویی و تربیت دینی در کودکان و نوجوانان»، «کارکردهای روان‌شناختی قصه‌گویی در دنیای کودکان»، «قصه‌گویی در دنیای دیجیتال» و «چگونگی بازنویسی داستان‌های دینی برای قصه‌گویی» خلق شده بودند بررسی و آخرین مهلت ارسال اصل مقاله‌ها را 20 آبان اعلام کرده است.

بر اساس این خبر، در مجموع 182 چکیده مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از این میان 55 مقاله به مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون و 127 مقاله به مخاطبان آزاد اختصاص داشت.

برگزیدگان پایانی آذر ماه معرفی می‌شوند و مقاله‌های برگزیده هم‌زمان با اجرای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوانش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =