کد خبر: 273602
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
بازدید 462
ویژه برنامه هفته ملی کودک در مراکز 6 و سولقان

در ایام هفته ملی کودک مراکز 6 و سولقان کانون استان تهران با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان، این ایام را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مراکز فرهنگی هنری 6 و سولقانکانون استان به مناسبت هفته ملی کودک، برنامه‌های متنوع و مفرحی را برای کودکان و نوجوانان برگزار کردند.

مرکز شماره 6

این مرکز فرهنگی هنری با برگزاری ویژه‌برنامه‌ای برای کودکان و نوجوانان به استقبال روز جهانی کودک رفت.

در این ویژه‌برنامه علاوه بر توضیحات مربیان درباره حقوق کودکان در خانواده و جامعه، اجرای سرود، نمایش، معرفی وقایع، بازی و مسابقه، توسط خود بچه‌ها به اجرا درآمد.

همچنین بچه‌ها میزبان یکی از کارشناسان مرکز گل و گیاه شهرداری منطقه بودند. او در ارتباط با نحوه نگهداری و مراقبت از گل‌ها و درختان برای اعضای این کتابخانه توضیحاتی را ارائه داد و از آن‌ها خواست با درختان و گیاهان دوست باشند و به طبیعت احترام بگذارند.

در ادامه، اعضای کودک و نوجوان این مرکز درکشیدن نقاشی دیواری که در محوطه بیرونی کتابخانه به‌صورت گروهی برپاشده بود شرکت کردند و نقاشی‌شان را به با موضوع «کودکی من» رنگ‌آمیزی کرده و لحظات شادی را در کنار دوستان و والدینشان سپری کردند.

مرکز سولقان

مرکز سولقان کانون استان تهران نیز به مناسبت تقارن هفته ملی کودک و ماه محرم ویژه‌برنامه‌ای با محوریت وقایع عاشورا در مرکز برگزار کرد.

معرفی کتاب‌هایی در ارتباط با موضوع محرم و واقعه عاشورا، معرفی شخصیت‌های اثرگذار در این واقعه، برگزاری مراسم آئینی ایام محرم در این شهرستان توسط اعضای پسر، برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی هنری و ادبی اعضا، معرفی شهدای محله، دعوت از مدارس منطقه به‌عنوان میهمان، برگزاری کارگاه‌های نقاشی، ادبی، قصه‌گویی، پخش فیلم‌های تولیدی کانون، مسابقه و سرگرمی والدین و فرزندان ازجمله برنامه‌های این مرکز فرهنگی هنری در این ایام بود.

همچنین همایش کودکان عاشورایی با حضور اعضای نوجوان پسر مرکز روز 20 مهرماه در حسینیه محل برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =