کد خبر: 273606
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
کودکان بیمار، میزبان مربیان قصه‌گوی کانونی

به ‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با هفته ملی کودک تعدادی از مربیان مرکز فرهنگی هنری فریمان در یک حرکت گروهی ازکودکان بخش اطفال بیمارستان حضرت زهرا(س) عیادت کردند.

داود ریحانی مربی‌ فرهنگی مرکز با اعلام این خبر گفت: ۱۲ طفل بیمار دوره درمان خود را در بیمارستان اطفال حضرت زهرا(س) می‌گذرانند و با دیدن مربیان کانونی خنده بر لبانشان نشست. مربیان در فضای بسیار دلنشین و با قصه‌گویی ذهن کودکان رابرای دقایقی از فضای بیمارستان دور و دنیای خیالی بسیار زیبایی با قصه آن «بالا این پایین» برای آنها ترسیم کردند.

مدیر بیمارستان الزهر(س)، ضمن ابراز خرسندی از حضور مربیان کانون در بیمارستان، خواستار همکاری‌های بیشتر کانون و بخش کودک بیمارستان شد و از مربیان فرهنگی کانون خواست برای ایجاد یک کتابخانه کوچک در بخش اطفال بیمارستان، کمک و نظارت داشته باشند. مربیان کانونی نیز برای فضاسازی مناسب و جان بخشیدن به محیط بیمارستان داوطلب شدند.

درپایان، کودکان بستری شده دست‌های کوچک خود را رو به آسمان بردند و برای سلامتی تمامی کودکان مریض دنیا دعا کردند و مربیان با دادن هدیه به دستان کوچک آنها وآرزوی سلامتی، آنان را به خدا سپردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =