کد خبر: 273608
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
یک روز با نشاط با کودکان روستاهای زلزله‌زده

در هفته ملی کودک، کودکان مدارس زلزله‌زده روستاهای دوقلعه ‌براشک، رزمگاه، سرچشمه‌براشک، الغورمیزبان مربیان مرکزکانون فریمان بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان‌رضوی، در چهارمین روز از هفته ملی کودک، مربیان مرکز فریمان برای اجرای مراسم به روستاهای دوقلعه‌براشک، رزمگاه، سرچشمه ‌براشک والغور سفرکردند.

داود ریحانی مربی فرهنگی مرکز فریمان با اعلام این خبرگفت: دراوایل سال۹۶ بودکه زلزله‌ای به بزرگی ۵/۵ ریشتر، مدارس و خانه‌های این کودکان را ویران کرد و غم و اندوه بزرگی را در دل آنان باقی گذاشت. مربیان کانونی به منظور دلجویی و نشاندن لبخند بر لبان آنان، در هفته ملی کودک با همکاری بخشداری بخش قلندرآباد و همکاری آموزش و پرورش شهرستان راهی این روستاها شدند تا روزی با نشاط و پر انرژی را برای آنان رقم زنند.

داود ریحانی در پایان به حضور ۸۰ دانش‌آموز از مدارس زلزله‌زده در این ویژه برنامه اشاره کرد و گفت: قصه‌گویی، نمایش خلاق، برگزاری مسابقه و بیان خاطرات طنز باعث شد کودکان معصوم و بی‌پناه برای لحظاتی غم بی‌خانمانی را فراموش کنند و به دنیای کودکی خود بازگردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =