کد خبر: 273634
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
بازدید 1231
ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک در مرکز بویین زهرا

مرکز فرهنگی و هنری بویین زهرا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،در هفته ملی کودک امسال،روزهای پررونقی را در کنار بچه‌ها گذراند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،اجرای ویژه برنامه‌های مناسبتی در هفته ملی کودک،روزهای پررونقی را برای مرکز فرهنگی و هنری بویین‌زهرا رقم زد.

در روز 15 مهر"کودک، زیر چتر ایمان "، با حضور یک کارشناس مذهبی،فعالیت معرفی وقایع(حماسه عاشورا) همراه با نوحه خوانی و مسابقه کتیبه های کربلایی با گل سفال انجام شد.دراین برنامه 41 دانش‌آموز ابتدایی حضور داشتند.

 در روز 16 مهر"کودک در پناه خانواده" مربیان مرکز به مدرسه رفتند و فعالیت‌های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی با موضوع "خانواده" انجام دادند.

در روز 17 مهر"کودک،محیط زیست ومیراث فرهنگی"،این مرکز میزبان 42 دانش‌آموز در کنار رییس و کارشناسان  اداره محیط زیست این شهرستان بود.نشست آموزشی کارشناسان محیط زیست درباره راهکارهای نگهداری از منابع زیستی،قصه‌گویی،برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع "شهر پاک ما"،مسابقه واهدای جایزه از برنامه های این روز در مرکز فرهنگی و هنری بویین زهرا بود.

در تاریخ18 مهر"کودک،سلامت و ایمنی"، با حضور کارشناس کودک و تغذیه شبکه بهداشت بویین زهرا،62 دانش‌آموزمدرسه ابتدایی الزهرا، با  دانستنی های بهداشتی آشنا شدند.نمایش فیلم، کارگاه کاردستی،نمایش خلاق،مسابقه و بازی و سرگرمی از فعالیت‌های دیگر این برنامه بود.

در تاریخ 19مهر"کودک و فن آوری‌های نوین"،اعضا مرکز با موضوع کاربرد فن‌آوری های نوین، نشریه دیواری درست کردند.بحث آزاد درباره شیوه درست استفاده از فن‌آوریها،حافظ خوانی و نمایش خلاق فعالیت‌های دیگر انجام شده در این روز بود.

در روز 20مهر"کودک،کتاب و محصولات فرهنگی" 25 عضو مرکز با کتاب‌های تازه کانون آشنا شدند.روخوانی کتاب،زیارت عاشورا،معرفی کودکان و نوجوانان عاشورا،مسابقه دانستنی‌های محرم و قصه گویی از فعالیت‌های اجرا شده دراین برنامه بود.

مرکز  فرهنگی و هنری بویین زهرا  از سال 85 آغاز به کار کرده و اکنون 1736 عضو و 13366 جلد کتاب دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =