کد خبر: 273637
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
بازدید 645
پایانی خوب برای هفته ملی کودک در مرکز آبیک شماره ۱

مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هفته ملی کودک را با چند برنامه خاطره‌انگیز برای بچه‌ها به پایان رساند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره ۱، در آخرین روزهای هفته ملی کودک هم در تلاش و تکاپو بود.

در پنجمین روز هفته ملی کودک، (۱۹ مهر) روز""کودک و فن آوری‌های نوین"، ۴۰ دانش‌آموز مدرسه شهید طباطبایی مهمان این مرکز شدند.

بحث آزاد درباره فن‌آوری‌های نوین و شیوه استفاده درست از آن‌ها، کارگاه هنری نقاشی"بازی‌های کودکی"، کارگاه ادبی "نامه ای به کودکان کربلا"، نمایش فیلم و قصه‌گویی از فعالیت‌های اجرا شده برای این دانش‌آموزان بود.

بازدید از نمایشگاه آثار و توانمندی های اعضا و مربیان مرکز و معرفی فعالیت‌های مختلف کانون، پایان بخش برنامه این روز بود.

در ادامه برنامه‌های هفته ملی کودک، در روز ۲۲ مهر، کودکان و نوجوانان برگزیده مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره ۱، با سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک دیدار کردند.

در این نشست صمیمانه که با حضور اعضا و مربیان مرکز آبیک شماره ۲ برگزار شد "سید محمد حسینی"، سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک همراه با تبریک هفته ملی کودک به اعضا و مربیان کانون، درباره اهمیت دوران کودکی و توجه به پرورش فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان سخن گفت. در ادامه کودکان و نوجوانان نظرات و درخواست های خود را از فرمانداری مطرح کردند. در پایان با اهدا لوح تقدیر و یادبود از مربیان و اعضای کانون تقدیر شد.

 همچنین از سوی اعضا و مربیان کانون هدایایی به سرپرست فرمانداری آبیک تقدیم شد.

مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره ۱، از سال ۱۳۸۱ آغاز به کار کرده و اکنون  ۱۶۰۰ عضو و ۱۳۴۰۰ جلد کتاب دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =