هم‌صدایی مرکز آبیک شماره 2 با هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌هایی براساس روزشمار هفته ملی کودک، میزبان بچه‌های این شهرستان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،از تاریخ 15 تا 21 مهر 96، مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره 2 با اجرای برنامه های متنوع به مناسبت هفته ملی کودک در خدمت کودکان و نوجوانان این شهرستان بود.

افتتاح غرفه لوازم التحریر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری و حمایت "سید محمد حسینی " سرپرست فرمانداری آبیک وجمعی از مسوولان آموزش و پرورش و هلال احمر در خیابان اداره برق در دبستان غیر انتفاعی شایستگاناز برنامه های این مرکز در هفته ملی کودک بود.

هم‌چنین سرپرست فرمانداری آبیک و شماری از مدیران این شهرستان از نمایشگاه کانون بازدید کردند و با فعالیت‌های کانون و توانمندی اعضای آن بیشتر آشنا شدند.

در روز 17 مهر که با عنوان"کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی "شناخته شده بود، آثار تعدادی از خانواده اعضای مرکز ، مانند فرش ،کاموابافی و جاجیم در مرکز به نمایش گذاشته شد و مربیان و اعضا در زمینه صنایع دستی و هنرهای خانگی به گفت و گو نشستند.

به مناسبت روز"کودک، کتاب و محصولات فرهنگی"، فروشگاه محصولات فرهنگی کانون در مرکز افتتاح شد و شماری از مهد کودک ها و مدارس از آن بازدید کردند.

مربیان این مرکز در هفته ملی کودک با حضور در مدارس چند ویژه برنامه با موضوع عنوان های هفته ملی کودک و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) برای دانش‌آموزان اجرا کردند.

برپایی نمایشگاه آثار هنری اعضا، کارگاه نقاشی، کارگاه ادبی "دل‌نوشته‌های کودکی"، مسابقه، قصه‌گویی، نمایش فیلم، نمایش خلاق، معرفی فعالیت‌های کانون، دیدار اعضای برگزیده با سرپرست فرمانداری آبیک و معرفی و تقدیر از اعضای فعال از دیگر برنامه‌های این مرکز در هفته ملی کودک بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =