کد خبر: 273663
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
مجموعه‌ی «تمرین خردسالان» به چاپ بیست و هفتم رسید

کتاب‌های «تمرین خردسالان» برای آموزش غیرمستقیم خردسالان زیر شش سال، بار دیگر منتشر شد.

به ‌گزارش اداره ‌کل روابط‌ عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، این دو کتاب در سال 1371 و در قالب یک طرح پژوهشی و پس از چهار سال اجرا در مرکز فرهنگی هنری شماره 8 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران بار اول به انتشار رسیده بود.

کتاب نخست ویژه‌ی کار در کلاس و کتاب دوم برای کار در منزل است و هر کدام شامل موضوع‌هایی مثل تمرین نوشتن، آموزش مفاهیم، آموزش اعداد و آموزش شکل‌ها هستند.

این مجموعه ابزار خوبی در تکرار و تمرین در آموخته‌های کودک و شامل موضوع‌های مختلف است. از آنجا که شیوه مطلوب در آموزش کودکان خردسال (قبل از دبستان) شیوه غیرمستقیم است و کودکان به کمک کشیدن تصویر و رنگ‌آمیزی، مطالب مختلف را بهتر می‌آموزند، مجموعه مطالب این کتاب به شکل تصویری تهیه شده است.

بر اساس این خبر، برنامه‌ریز آموزشی و مجری این مجموعه نجم‌السادات مظفری بوده است. کتاب‌های تمرین خردسالان با نظارت محمدمحسن گلزاده خلق شده‌ و اکنون هر یک از این کتاب‌ها با شمارگان 315هزار و 200 نسخه به چاپ بیست و هفتم رسیده است.

مربیان و والدین می‌توانند هر یک از این کتاب‌ها را با قیمت 3هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =