کد خبر: 273675
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
بازدید 1349
موفقیت عضو کانون هرمزگان در جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت

نگار رودباری فرد عضو 11 ساله مرکز فرهنگی هنری کانون بندرلنگه مقام دوم کشوری سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در بخش دانش آموزی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان،  سارا پاکدامن کارشناس هنری هرمزگان از برگزیده شدن نگار رودباری فرد عضو 11 ساله مرکز بندرلنگه در سومین جشنواره‌ی ملی " دریا مسیر پیشرفت در بخش دانش‌آموزی خبر داد.

وی افزود: این عضو با هدایت  فهیمه اشرافی مربی هنری بندرلنگه مدت  سال 3  است که کار نقاشی را در کانون دنبال می‌کند و این اثر هنری با تکنیک " اسکراچبرد، گواش و کلاژ به تصویر کشیده شده است.

کارشناس هنری استان افزود: این جشنواره از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزارشد که بیش از 80 نفر از اعضای کانون هرمزگان دراین جشنواره شرکت کردند و 22 اثر پس از داوری در واحد آفرینش‌های هنری به دبیرخانه تهران ارسال شد.

پاکدامن هدف برگزاری این جشنواره که توسط دبیرخانه‌ی معاونت علمی و فناوری اعلام شده بود  ،آشنایی دانش آموزان و خانواده‌ها با دریا و اهمیت آن در کشور، هدایت تحصیلی دانش آموزان مستعد به سمت رشته‌های تحصیلی درحوزه‌دریا ، حمایت از خلاقیت‌های دانش‌آموزان درحوزه‌ی دریا و هدایت به سمت کارآفرینی وتجاری سازی ایده‌های آنان و........ دانست.

گفتنی است نگار رودباری از سال 93 عضو مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه شد و به صورت منظم از فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون  بهره برده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =