کد خبر: 273702
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
شادی در حاشیه شهر

مربیان مراکز ثابت و سیار روستایی شهرستان تربت‌جام با اجرای برنامه‌های متنوع در میان دانش‌آموزان یکی از مدارس حاشیه شهر روزجهانی و هفته ملی کودک را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، سیدرسول حسینی زهرایی مربی کتابخانه سیار روستایی به همراه مربیان فرهنگی مرکز تربت‌جام با حضور در دبستان خیراندیش منطقه خیرآباد تربت‌جام و اجرای برنامه‌های متنوع و شاد لحظات خوشی را برای آنان خلق کردند.

حسینی زهرایی مربی کتابخانه سیار روستایی شهرستان هدف از این برنامه را توجه بیشتر به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار اعلام کرد وگفت: در مناطق حاشیه شهر، زندگی کودکان با معضلاتی و آسیب‌هایی آمیخته شده که قربانیان اصلی این مسائل همین کودکان هستند. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه به امکانات موجود گامی در جهت کمک به این افراد برداشته است اما لازم است دیگر دستگاه‌های ذیربط نیز برای رفع مشکلات مردم حاشیه شهر تلاش بیشتری کنند.

گفتنی است؛ فعالیت‌هایی چون قصه‌گویی، کاردستی، مسابقه و شعرخوانی از دیگر برنامه‌هایی بود که برای ۹۰ دانش‌آموز این مدرسه اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =