چکیده مقاله مربی کتاب‌خانه پستی کانون استان قزوین برگزیده شناخته شد

در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چکیده مقاله مربی کتاب‌خانه پستی کانون استان قزوین برگزیده شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، چکیده مقاله"زینت عظیمی یکتا" مربی کتاب‌خانه پستی کانون استان قزوین با عنوان"تحلیل مبانی هنری قصه‌های قرآنی"به عنوان اثر برگزیده  در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون شناخته شده است.

دکتر حسن‌ دولت‌آبادی پس از بررسی 182 چکیده مقاله، ۶۹ عنوان چکیده‌ی برتر راه‌یافته به مرحله بعدی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را معرفی کرد.

بر این اساس دبیرخانه‌ی این جشنواره این آثار را که با موضوع‌های «استفاده از زبان وجودی در قصه‌گویی»، «قصه‌گویی و رشد مهارت‌های اجتماعی در کودکان و نوجوانان»، «قصه‌گویی و تربیت دینی در کودکان و نوجوانان»، «کارکردهای روان‌شناختی قصه‌گویی در دنیای کودکان»، «قصه‌گویی در دنیای دیجیتال» و «چگونگی بازنویسی داستان‌های دینی برای قصه‌گویی» خلق شده بودند بررسی و آخرین مهلت ارسال اصل مقاله‌ها را 20 آبان اعلام کرده است.

بر اساس این خبر، در مجموع 182 چکیده مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از این میان 55 مقاله به مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون و 127 مقاله به مخاطبان آزاد اختصاص داشت.

برگزیدگان پایانی آذر ماه معرفی می‌شوند و مقاله‌های برگزیده هم‌زمان با اجرای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوانش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =