گزارشی از فعالیت‌های کانون شماره 2 طبس در هفته ملی کودک

اعضای کودک مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ طبس با اجرای برنامه‌های متنوع در هفته کودک، خاطرات خوشی از این هفته برای خود ثبت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با هفته ملی کودک مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ طبس هم‌چون مراکز کانون‌ در سراسر استان با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، این هفته را گرامی داشتند.

در اولین روز از هفته ملی  کودک نمایشگاهی از آثار «محسن محمدی» عضو نوجوان مرکز  با عنوان "قلم موی جادویی" در کانون برگزار شد  و 60 اثر در قالب نقاشی، کاردستی، کتاب سازی و مصور سازی در این نمایشگاه به نمایش درآمد.

هم‌چنین در این روز مربیان کانون در میان80 نفر از دانش آموزان دبستان شکوفه‌های رضوی حضور یافته و برنامه‌هایی از جمله: قصه‌گویی، معرفی ایام و وقایع و کاردستی را برای بچه‌ها اجرا کردند.

 برپایی ایستگاه نقاشی و خوانش بیانیه هفته ملی کودک از دیگر برنامه‌های این روز به ‌یاد ماندنی بود.

در دومین روز از هفته کودک اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ طبس به همراه کتاب‌خانه سیار روستایی و مرکز شماره یک در جمع 50 نفر از کودکان روستای بهشت‌آباد حاضرشدند.

در این جمع باصفا برنامه‌هایی چون قصه گویی، مسابقه، برپایی ایستگاه سفال و مسابقات مختلف اجرا شد.

برپایی کارگاه ادبی با موضوع "من و دوست جهانی‌ام" از دیگر برنامه‌های این هفته به‌ یادماندنی بود.

این کارگاه با موضوع "من و دوست جهانی ام" با حضور اعضای پسر مرکز برگزار شد.

هم‌چنین مراسم راه‌پیمایی روز جهانی کودک با حضور 300 نفر از نوگلان مهدهای کودک در طبس برگزار شد که اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آن حضور چشم‌گیری داشتند.

 در روز 19 مهرماه هم ویژه برنامه‌ای با عنوان "هر کودک نشانی خداست" با حضور 70 نفر از اعضای دختر در مرکز برگزار شد که اجرای سرود کانون، پخش کلیپ،  نمایش فیلم و پرواز بادکنک آرزوها از برنامه‌های اجرا شده در این روز پاییزی بود.

 در همین حال 50 نفر از اعضای پسر مرکز  نیز در ویژه برنامه‌ای با عنوان" خاطره‌های رنگی رنگی " شرکت کردند.

 اجرای سرود، پخش کلیپ، اجرای نمایش خلاق، بر پایی ایستگاه "بادکنک‌های رنگی،نقش‌های رنگی " ،حضور کارشناسان بهداشت و گفت‌وگو آنان با اعضا از برنامه‌های این روز خاطره‌انگیز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =