چکیده مقاله‌ مربی فرهنگی کانون گلستان برگزیده بیستمین جشنواره قصه‌گویی

چکیده مقاله‌ مربی فرهنگی کانون گلستان در میان برگزیده‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، چکیده مقاله "فاطمه ریاحی" مربی مرکز فرهنگی هنری شهرستان بندرگز با عنوان"تربیت دینی کودک و نوجوان امروز با تاکید بر اندیشه‌های امام خمینی (ره)" به عنوان اثر برگزیده در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون معرفی شد.

بر اساس این گزارش، دکتر حسن‌ دولت‌آبادی پس از بررسی ۱۸۲ چکیده مقاله، ۶۹ عنوان چکیده‌ی برتر راه‌یافته به مرحله بعدی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را معرفی کرد.

هم‌چنین دبیرخانه‌ی جشنواره این آثار را که با موضوع‌های «استفاده از زبان وجودی در قصه‌گویی»، «قصه‌گویی و رشد مهارت‌های اجتماعی در کودکان و نوجوانان»، «قصه‌گویی و تربیت دینی در کودکان و نوجوانان»، «کارکردهای روان‌شناختی قصه‌گویی در دنیای کودکان»، «قصه‌گویی در دنیای دیجیتال» و «چگونگی بازنویسی داستان‌های دینی برای قصه‌گویی» خلق شده بودند بررسی و آخرین مهلت ارسال اصل مقاله‌ها را ۲۰ آبان اعلام کرده است.

در مجموع ۱۸۲ چکیده مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از این میان ۵۵ مقاله به مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون و ۱۲۷ مقاله به مخاطبان آزاد اختصاص داشت.

برگزیدگان پایانی آذر ماه معرفی می‌شوند و مقاله‌های برگزیده هم‌زمان با اجرای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوانش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =