دست‌آورد کانون تولید دانش، نیروی انسانی توانمند

معاون فرهنگی کانون، مهم‌ترین دست‌آورد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را تولید دانش و تربیت نیروهای انسانی توانمند دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضا قمرزاده در آیین تودیع و معارفه سرپرست کانون استان کرمانشاه استفاده از توانمندی‌های رضا موزونی مدیرکل پیشین کانون استان کرمانشاه در کشور را مورد تأکید قرار داد و افزود: خلاقیت از ویژگی‌های مدیران سازمان‌های یادگیرنده و پویا است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه نیز در این مراسم، گفت: کانون پرورش فکری در واقع خاستگاه پیشرفت و توسعه کشور است که به کودکان و نوجوانان امروز به عنوان آینده‌سازان فردای کشور فرهنگ گفت‌وگو می‌آموزد.

یوسف شاه‌حسینی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ گفت‌وگو را یکی از نیازهای فعلی جامعه دانست و از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواست در این زمینه تلاش کنند.

رضا موزونی مدیرکل پیشین کانون کرمانشاه نیز با بیان این‌که در کانون پرورش فکری، کودکان خلاق بار می‌آیند، گفت: خروجی کار کانون پرورش اندیشه، هنر، ادب و خلاقیت است.

مدیر کل نظارت بر انتشارت کانون افزود: کودکان امروز آینده‌سازان فردای کشور هستند، مسئولان نباید از هزینه کردن برای کودکان و نوجوانان بترسند و باید هر نوع هزینه کردن در این زمینه را به حساب سرمایه‌گذاری برای آینده بگذارند.

مهناز فتاحی سرپرست جدید کانون کرمانشاه نیز در این آیین گفت: کودکان و نوجوانان در کانون باید خلاق، مستقل و کارآفرین بار بیایند تا استعدادها و ظرفیت‌های‌شان شکوفا شود.

سرپرست جدید کانون کرمانشاه با اشاره به غرق شدن جامعه کنونی در فضای مجازی، افزود: کانون تلاش خواهد کرد تا این دنیا را با دنیای کتاب پیوند زده تا از این طریق شاهد مثبت شدن جریان استفاده از فن‌آوری باشیم.

گفتنی است: رضا موزونی با حکم مدیرعامل هم اکنون به‌عنوان مدیر کل نظارت بر انتشارات کانون کشور فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =