نشست نمایندگان مراکز کانون با مدیران مدارس و کارشناسان آموزش و پرورش استان

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان میزبان نمایندگان آموزش و پرورش در راستای برنامه ریزی طرح کانون مدرسه خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان از اجرای طرح کانون مدرسه در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف تعاملی بیشتر مدارس و مراکز کانون اجرا می شود  افزود: در این طرح ظرفیتها و قابلیتهای مربیان ادبی، فرهنگی و هنری مراکز کانون در راستای درونی کردن مفاهیم آموزشی مورد نیاز دانش آموزان دوره ابتدایی، ترویج کتابخوانی، پرورش توان تفکر و قدرت نقد در میان آنها استفاده می شود.

رحیمی در این باره افزود: این طرح از اول آبان ماه سال جاری آغاز و تا نیمه اردیبهشت ماه 97 ادامه خواهد داشت که اجرای هدفمند و مبتنی بر نیازهای دانش آموزان مهمترین عنصر موثر در موفقیت دانش آموزان در این طرح خواهد بود.

مدیر کل کانون: تلاش در جهت ارتقای سطح علاقه مندی کودکان و نوجوانان به مطالعه، لذت بخش کردن محیط یادگیری، غنی سازی و تسهیل فرایند های آموزشی با بهره مندی از روش های عملی و کارگاهی، کسب تجربه های تازه و مهارت های زندگی را از جمله نقاط قوت این طرح عنوان کرد و افزود: این طرح فرایندی در راستای یادگیری به صورت عملی و مهارتی در مدارس ابتدایی به شمار می آید.

در این طرح مدارس دخترانه و پسرانه کلیه مناطق، شهرستانها و 120 روستای استان حضور خواهند داشت که پیش بینی می شود بیش از 6 هزار دانش آموز تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =