۵۱ اثر پژوهشی به واحد آموزش و پژوهش کانون استان اردبیل ارسال شد

برای شرکت در نهمین جشنواره هفته پژوهش، ۵۱ اثر پژوهش از اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به واحد آموزش و پژوهش ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، فتانه احمدی هادی کارشناس آموزش و تحقیقات کانون پرورش فکری استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: از میان ۵۱ اثر رسیده به این واحد ۲۱ اثر پژوهش اعضا، ۱۵ اثر اقدام پژوهی مربیان، ۴ مقاله پژوهشی و یک اثر پایان‌نامه از سوی همکاران و مربیان است که دریافت این تعداد آثار نشان از علاقه‌مندی  اعضا و مربیان به این فعالیت دارد.

وی افزود: پس از بررسی آثار پژوهشی، ۲۱ اثر به دبیرخانه‌ی نهمین جشنواره هفته پژوهش اداره کل آموزش و پژوهش کانون ارسال شد.

احمدی هادی با اشاره به کیفیت آثار ارسالی، تصریح کرد: مربیان و اعضای مراکز کانون استان امسال نیز با خلق آثار مناسب در نهادینه کردن فرهنگ پژوهش موفق عمل کردند و با توجه به اینکه حضور در جشنواره اختیاری بود، آثار ارسالی از کیفیت و کمیت قابل‌توجه برخوردار هستند.

کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان خاطرنشان کرد: با توجه به تنوع و کیفیت آثار ارسالی و با تلاش‌هایی که امسال صورت گرفت، امیدوار به تداوم موفقیت‌ها هستیم.

گفتنی است، «فراهم کردن زمینه بروز استعداد، خلاقیت و توانایی پژوهش‌گری در اعضا، مربیان و سایر علاقه‌مندان»، «کمک به ارتقای بینش و نگرش پژوهشی در کانون»، «معرفی پژوهش‌گران (اعضا، مربیان و کارشناسان) و ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی و کاربردی در توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های کانون» اهداف این دوره از جشنواره است که از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =