اجرای برنامه های پدافند غیر عامل در کانون پرورش فکری مازندران

همزمان با هفته پدافند غیز عامل، برنامه‌های این هفته در کانون پرورش فکری مازندران اجرایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران،  6تا 12 آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده است. بر این اساس جلسه‌ای به همین منظور در دفتر مدیر کل کانون پرورش فکری استان برگزار شد تا در خصوص هم اندیشی و اجرایی شدن برنامه‌ها و تدابیر صورت گرفته اقدام شود.
سرپرست اداره کل کانون مازندران با مهم خواندن پدافند غیر عامل افزود: اهمیت کار در این حوزه، پیشگیری است.
محمد علی یزدان‌شناس اظهار کرد: بسیاری از مسایل این حوزه در کانون مورد اهمیت است. لذا آگاهی‌بخشی از اقدامات پدافندی و آموزش آن از سوی مربیان به اعضا می تواند نقش مهمی در پیشگیری بسیاری از مشکلات داشته باشد.
وی با تاکید بر انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی  در مراکز با رویکرد آسیبهای اجتماعی در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خواستار دقت نظر مسؤولان مراکز در این خصوص شد.
مسؤول حراست کانون مازندران هم به عنوان دبیر اجرایی برنامه‌های هفته پدافند غیر عامل، با اعلام شعار این هفته با عنوان: "پدافند غیر عامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور" است به تشریح برنامه‌های پیشنهادی در این هفته پرداخت.
بر این اساس برنامه های پیش بینی شده این هفته در کانون مازندران: برگزاری مسابقه  آشنایی با پدافند غیرعامل- تهیه برشور در حوزه حفاظت آی تی – اردوی جهادی با هدف خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق محروم – برگزاری کارگاه‌های ادبی، هنری در سطح مراکز- نشست های توجیهی با عنوان"صیانت از  کودکان آنلاین"- شناسایی نقاط آسیب پذیر و برنامه ریزی برای مقاوم سازی آن و ... خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =