کد خبر: 273922
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
بازدید 949
کاش همیشه کودک بمانیم

چون دنیای به این بزرگی فقط با خنده هایش است که معنا دارد . فقط اوست که از بین همه خلایقش به آسمان و آسمانیان نزدیکتر است . دوست داشتنی اند چون که دستهای کوچکشان بوی سخاوت دارد و مهربانی . دنیایشان رنگ و بوی دوستی دارد و یک رنگی . غم و اندوه اورا که می بیند می رود و خودش را گم می کند . کاش می شد همیشه این دنیا ی خوب همیشه بماند و ما هم همیشه کودک بمانیم ...

                                   

  ماهم در این روز ها خودمان را همراهشان کردیم و دل به آنان سپردیم و با دنیای پاک کودکیشان همراه شدیم . خوش به حالشان... واقعا چه زیبا گفتند" هر کودک نشانی خداست " .                                                                      

برنامه های اجرا شده ی مرکز به مناسبت هفته ی ملی کودکبا هدف اهمیت بیشتر به کودکان و نیازها و خواسته های آنان و معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از نهادهای مرتبط با کودک و پرورش حس دینی و ترویج فرهنگ عاشورایی در عمق ذهن و روح کودکان  :

حضور کارشناس  حوزه ی علمیه و جلسه پرسش و پاسخ به سوالات دینی اعضا با شعار کودک زیر چتر ایمان .

نشست تخصصی والدین اعضا با حضور کارشناس دانشکده ی علوم پزشکی با موضوع چگونه فرزند خوب تربیت کنیم ؟ با شعار کودک در پناه خانواده .

دعوت از کارشناس محیط زیست شهرستان ساوه با موضوع حفظ محیط زیست با شعار کودک محیط زیست و میراث فرهنگی .

حضور کارشناس  جمعیت هلال احمر ساوه با شعار کودک سلامت ایمنی .

 حضور کارشناس پلیس فتا دررابطه با فضای مجازی و نحوه ی استفاده صحیح از آن با شعار کودک و فناوریهای نوین .

دعوت از مدارس جهت اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری نظیر قصه گویی ( بیان قصه من و پدر بزرگم ) ، معرفی کتاب ( ساچیکو یعنی شادی ) ، معرفی شخصیت ( عبدالله بن حسن و ... از شهیدان کودک کربلا) ، معرفی سرزمین ( نینوا ) ، نمایش فیلم ( تبر ) با مفهوم اتحاد و پیروزی ، حدیث ( سخن امام حسین (ع) ، احکام ( ارکان نماز ) با توجه به هدف اصلی قیام امام حسین (ع) که برپا داشتن نماز بوده است ، وقایع ( روزشمار هفته ملی کودک ) ، بحث آزاد ( چگونه فرزندانی خوب تربیت کنیم ) ، شعر خوانی و هم خوانی ( شعر کودکم کبوترم انتخابی از کتاب بر قایق ابرها) .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =