کد خبر: 273933
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
کودکان در بزرگداشت شخصیت حضرت رقیه

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در همایش کودکان عاشورایی با شخصیت حضرت رقیه آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون با تاکید بر آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت حضرت رقیه (س) و دیگر کودکان عاشورایی افزود: فعالیتهای فرهنگی در خصوص آشنایی با شخصیتهای عاشورایی در حوزه کودک و نوجوان از سری برنامه های ماه صفر در کانون با اجرای همایش کودکان عاشورایی در شلمزار آغاز شد.

وی با بیان اینکه این شخصیتها به طور کامل برای کودکان بازگو خواهند شد گفت: فعالیتهایی نظیر قصه گویی، طراحی پانل های معرفی شخصیت، شعر خوانی، معرفی کتاب، سخنرانی توسط کارشناسان مذهبی در برنامه ها و ... از جمله برنامه های پیش بینی شده در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیتهای عاشورایی است.

فرزاد رحیمی: برگزاری ایستگاههای نقاشی و ادبی را از جمله فعالیتهای کانون در راستای تبیین هرچه بهتر این شخصیتها در میان کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: بیان پیشینه های تاریخی در حوزه های مذهبی می تواند تاثیر بسزایی در پرورش دینی آنان داشته باشد.

قرار است بیست و یک مرکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان همزمان با ماه صفر کودکان و نوجوانان را با شخصیتهای عاشورایی در قالب برنامه های مختلف آشنا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =