کد خبر: 273980
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
بازدید 583
بازدید مدیرعامل شرکت ملی گازاستان از کانون

روز یکشنبه هفتم آبان جواد مهندس مدیر عامل شرکت ملی گاز استان و هییت همراه ضمن دیدار با جهانبخش قنبری مدیر کل کانون استان مرکزی به منظور تعامل و همکاری با کانون از فعالیت های مرکز فرهنگی هنری مجتمع اراک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی روز یک شنبه هفتم آبان جواد مهندس مدیرعامل شرکت ملی گاز استان و هییت همراه با جهانبخش قنبری مدیر کل کانون دیدار کردند.

در این دیدار قنبری مدیر کل کانون به معرفی فعالیت ها و ظرفیت های فرهنگی هنری کانون پرداختند و گفتند:استفاده از ابزار هنر برای آموزش به بچه ها می تواند بسیار تاثیر گذار ترباشد و با آموزش غیر مستقیم میتوانیم به اهدافمان برسیم و انتظارداریم  هر کاری که برای کودک و نوجوان انجام می شود با مشورت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشد چرا که به واسطه تخصصی که همکاران ما دارند میتوانند هدایت گر بسیارخوبی برای بچه ها باشندو با همین هدف برای هر ارگانی که برای کودکان این مرز و بوم سهمی دارد دست یاری دراز می کنیم.

در ادامه جواد مهندس مدیر عامل شرکت گاز استان گفت : ما امروز این دیدار را به فال نیک می گیریم و ابتدا باید با وظایف یکدیگر آشنا شویم تا بتوانیم از ظرفیت های هم برای رسیدن به یک هدف استفاده کنیم وشرکت گاز ملی استان برای هرگونه همکاری با کانون اعلام امادگی می کند .

در پایان از نمایشگاه پدربزرگها و مادر بزرگها و مرکز فرهنگی هنری مجتمع اراک  به منظور آشنایی و تعامل هر چه بیشتر در زمینه فعالیت های فرهنگی هنری بازدید کردند .


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =