کد خبر: 273992
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
آغاز طرح کانون مدرسه در شهرکرد

در نشست هم اندیشی مدیران مدارس و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عملیاتی کردن آموزش و پرورش با اجرای طرح کانون مدرسه مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: اعظم السادات آل معصوم مسئول مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد از برگزاری نشست هم اندیشی مربیان کانون و مدیران مدارس شهرکرد در راستای اجرای طرح کانون مدرسه خبر داد.

وی هدف از تشکیل این جلسه را ایجاد همکاری های سازنده در بستر هم اندیشی وهم افزایی دانست وافزود امیدواریم از رهگذر این تعاملات فکری امسال نیز بتوانیم زمینه ی بهره گیری حد اکثری دانش آموزان را  از ظرفیت های خلاق محور کانون فراهم آورده و گامی موثر در مسیر شکوفایی استعداد ها و ارتقا مهارت های فکری وعملی آنان بر داریم .

آل معصوم: با قدرانی از همکاری های ارزنده ی مدیران ومعلمان یاری کننده ی  در اجرای طرح کانون ومدرسه ی سال 95 ،افزود ؛ خواستگاه اصلی این طرح حرکت در مسیر اهدافمتعالی تعلیم وتربیت وپرورش روح تفکر در کودکان می باشد که در برنامه ی منسجم وهدفمند امسال این موضوع مورد تاکید قرار گرفته و روش ها و متد های اجرایی بر اساس آن طراحی شده است.

مهری مهدیان کارشناس مسئول فرهنگی کانون نیز در این نشست افزود: کانون در ارائه ی خدمات فرهنگی به کودکان قائل به حد ومرزی نیست  و همه ی قوا وظرفیت های موجود را در راستای اجرای بهینه ی این بر نامه به کار گرفته ، که با بر گزاری این نشست های مشترک فرهنگی وتلاش دوجانبه مجریان دستگاه ها مسیرهموارتری را پیش رو خواهیم داشت .

این طرح از آبان ماه سال جاری در سراسر استان آغاز می شود و در اردیبهشت 97 با برگزاری نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و ادبی 6 هزار عضو شرکت کننده در این طرح در سراسر استان به کار خود پایان خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =