کد خبر: 273996
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
«پایان رویاها» به جشنواره فیلم‌های کودکان شیکاگو رسید

فیلم «پایان رویاها» ساخته محمدعلی طالبی در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان شیکاگو به نمایش در می‌آید.

به گزارش اداره کل روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، آخرین تولید امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که پیش‌تر در  یازدهمین بازار فیلم آسیایی پوسان کره‌جنوبی نیز عرضه شده است، داستان پسر کوچکی در شمال ایران است که به دنبال رویای خود دچار حادثه‌ای می‌شود....

این اثر در جشنواره‌های جهانی فیلم فجر و فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز به نمایش در آمده است.

بر اساس این گزارش،‌ جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان شیکاگو یک استاندارد بین‌المللی برای ساخت فیلم و تولیدات تلویزیونی برای کودکان محسوب می‌شود که هر ساله بهترین فیلم‌های کودکان که دارای مضامین تجربی و آموزشی همراه با نوآوری است را برای کودکان و خانواده‌هایشان، دانشجویان فیلم‌سازی و دست‌اندرکاران این حوزه به نمایش می‌گذارد.

این جشنواره که یکی از بزرگ‌ترین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان است با نمایش برترین فیلم‌های کودک برای گروه‌های سنی 2 تا 18 سال از فیلم‌سازان با استعداد حمایت می‌کند.

همچنین با جذب مخاطبان جوان در کارگاه‌های آموزشی از فیلم به عنوان ابزاری برای تحریک و پرورش تفکر انتقادی آنان استفاده می‌کنند.

در این جشنواره فیلم‌های سینمایی و انیمیشن کوتاه و بلند به نمایش در می‌آیند. پس از نمایش فیلم‌ها جوایزی از طرف والدین به کودکان اعطا می‌شود.

گفتنی است در حاشیه‌ی این جشنواره غیررقابتی، بازار فیلمی نیز برای دست‌اندرکاران حوزه کودک و توزیع کنندگان این نوع فیلم‌ها که به دنبال فیلم‌های جدید و جذاب برای کودکان هستند از 6 تا 14 آبان برگزار می‌شود.

آنونس فیلم پایان رویاها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =