توجه به حوزه کودک و نوجوان و فعالیت های این بخش ضروری است

محمد نبیونی، رییس شورای شهر کرج در دیدار با مدیر کل کانون استان البرز، برضرورت توجه به بخش کودک و نوجوان و فعالیت های فرهنگی، هنری در این زمینه تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، محمود مروج، مدیر کل کانون استان البرز، در این دیدار بر ضرورت توجه به زیر ساخت های مود نیاز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با توجه به رشد جمعیت دانش آموزی و نیازهای استان و شهر کرج تاکید کرد .

توسعه مراکز فرهنگی، هنری کانون در شهر کرج و احداث مرکز جدید به جای ساختمان استیجاری مرکز شماره ۳کرج، توسعه مراکز فروش محصولات فرهنگی و برنامه ریزی و اجرای فعالیت های مشترک با همکاری و هماهنگی شورای شهر و شهرداری از دیگر مواردی بود که مدیر کل کانون، به آن اشاره کرد .

محمد نبیونی، رییس شورای شهر کرج  نیز پس از شنیدن توضیحات مدیر کل کانون، ضمن مهم دانستن توجه به حوزه کودک و نوجوان و فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی در  این بخش، ابراز امیدواری کرد که با دعوت از مدیر کل کانون جهت شرکت در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی وسپس جلسه ای در شورای شهر، تصمیمات مقتضی برای موارد مطرح شده و همکاری های بیشتر گرفته شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =