استقبال پر شور کودکان و نوجوانان از نمایشگاه کتاب خراسان شمالی

باتوجه به هم‌افزایی شکل‌گرفته دردهمین دوره نمایشگاه کتاب استان، کودکان ونوجوانان بارغبت بیشتری استقبال کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، منیره صادقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب خراسان شمالی عنوان کرد : یکی از نقاط مثبت دهمین نمایشگاه کتاب استان، هم‌افزایی شکل‌گرفته به‌منظور هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه و حضور پرشمار بازدیدکنندگان و دانش آموزان است.

صادقی افزود: مکان برگزاری نمایشگاه زمینه دسترسی آسان مردم به کتاب‌های موردعلاقه خود را فراهم کرده و علاوه بر آن حضور دانش آموزان از مدارس مختلف و بازدید از غرفه‌های نمایشگاه فضای نشاط و پویایی خاصی را در محل نمایشگاه به وجود آورده است.

وی بابیان اینکه امروز کودکان ما با کتاب آشنا هستند و بیشتر از والدین خود این موضوع را دنبال می‌کنند، عنوان کرد: بنابراین ضرورت دارد تا والدین نیز با فرزندان خود همگام شده و در ارتقای سواد عمومی جامعه تلاش کنند.

وی گفت: شخصیت کودک در سال‌های نخست زندگی او شکل می‌گیرد از این به هر میزان که فرزندان خود را با کتاب و محیط‌های کتاب‌خوانی آشنا کنیم در آینده نیز نسل کتاب‌خوان‌تری خواهیم داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی اظهار کرد: امروز دسترسی سریع به انواع رسانه‌ها و اطلاعات که از طریق فضای مجازی در اختیار خانواده‌ها و کودکان قرارگرفته در صورت مدیریت درست، یک فرصت خواهد بود.

صادقی تصریح کرد: کتاب‌های کودک به لحاظ محتوا باید روزبه‌روز غنی‌تر شوند تا در ایجاد آگاهی و خردورزی قابل‌رقابت با فضای مجازی باشند.

وی با اشاره به بازدید خود از غرفه‌های مربوط به انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد: دهمین دوره نمایشگاه کتاب خراسان شمالی برای کودکان و نوجوانان ما در سطح مطلوبی برگزار و با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =