اعضای مرکز فرهنگی‌هنری آببرکانون زنجان دل‌سازهای حسینی را راهی کربلا کردند

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری آببرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در ویژه برنامه گرامیداشت شهادت حضرت رقیه(س) دل‌سازهای حسینی را راهی کربلا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان زنجان، پنج صفر سالروز شهادت جانسوز دختر سه‌ساله‌ی امام حسین(ع)، حضرت رقیه(س) است.

دختر سه‌ساله‌ای که در کربلا با پدر همراه شد، روز عاشورا وشهادت پدر، عمو وبرادران عزیزش  را به چشم دید و به اسارت در آمد. سپس  غریبانه در خرابه‌های شام به شهادت رسید.

مرکز فرهنگی – هنری آببر جهت گرامیداشت یاد وخاطره دخت سه ساله‌ی امام حسین (ع)  وآشنایی اعضا با شخصیت والای ایشان، ویزه برنامه‌ای را برای 23 نفر از کودکان برگزار کرد.

 در این برنامه اعضا با شخصیت والای این شهید بزرگوار ومصیبت‌ها وسختیهایی که در روز عاشورا و در دوران اسارت برای ایشان  رقم خورد آشنا شدند و به یاد ایشان شمع روشن کردند.  سپس برای هدیه به  زائران اربعین امام حسین (ع) دلهای کوچک اما سرشار از عشق سیدالشهدا را در قالب دل‌سازهای حسینی و بسته‌های ره توشه با دست‌های کوچک اما  بخشنده خود آماده و به زائران اباعبداله الحسین هدیه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =