کسب رتبه سوم کانون خراسان جنوبی در 2 حوزه« عفاف و حجاب ، حقوق شهروندی»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی‌های ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استانداری در بین دستگاه‌های اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، بر اساس نامه ارسالی از سوی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و نتایج حاصله از بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و در راستای برنامه‌های 10 گانه درون سازمانی، کانون استان با کسب رتبه برتر توانست مقام سوم را به عنوان یکی از دستگاه‌های موفق استان طی سال 1395، در بین ادارات استانی به واسطه اجرای برنامه‌های کیفی با موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر کسب کند.

در همین حال با اعلام نتایج کمیته ارزیابی برنامه‌های حقوق شهروندی سال 1395 در بین ادارات استانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در مجموعه کانون استان خراسان جنوبی، تلاش کرده است، معیارها و شاخص‌های رعایت حقوق شهروندی  و عفاف و حجاب را تعیین و بر همین اساس برای ترویج و نهادینه شدن فرهنگ حقوق شهروندی و عفاف و حجاب  در بین کودکان و نوجوانان به امید فردایی روشن تر از امروز برنامه‌ریزی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =