کد خبر: 274013
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
برنامه فرهنگی مناسب همچون نقش بر کتیبه است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در مقابله با تهدیدات باید از روش ها و ابزار مختلف جذاب استفاده کنیم چرا که دشمن همه جانبه در این عرصه می تازد.

به گزارش به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، آیت الله مصطفی علما امروز دوشنبه در نشست با سرپرست و جمعی از مسئولان کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان، اظهار داشت: دشمنان برای صدمه به فرزندان ما از راه های مختلف و جذابی شبیه، فضای مجازی، بازیهای رایانه ای، رمان و داستان و ... استفاده می کنند.

وی گفت: ما نیز در مقابله با این تهدیدات باید از روش ها و ابزار مختلف جذاب استفاده کنیم چرا که دشمن همه جانبه در این عرصه می تازد.

آیت الله علما افزود: کار با کودکان تاثیر گذار است و در آینده نمود پیدا خواهد کرد؛ خلاقیت و نبوغ در ارائه کارهای فرهنگی خصوصاً به جوانان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: تاثیر برنامه های فرهنگی مناسب در سنین کودکی و نوجوانی می تواند همچون نقش بر کتیبه و تا آخر عمر همراه انسان باشد و بدین جهت است که فعالیت های نهادی مثل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسیار مهم است و باید از همه خلاقیت و سلیقه ها در آن بهره برد.

در این دیدار سپرست استان ضمن ابراز خرسندی از حضور در محضر امام جمعه محترم شهر کرمانشاه گفتند : هدف کانون پرورش فکر ، خلاقیت ، نسلی مومن و معتقد برای آینده دانست .

وی ادامه داد : استفاده از واسطه های تربیتی در آموزش مفاهیم یکی از رمزهای موفقیت کانون است ، مباحث اخلاقی و انسانی در اولویت است.

در پایان امام جمعه محترم با اشاره به اینکه ؛ خانم فتاحی از نویسنده های مطرح هستند و این امر در کارشان تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت برای ایشان و مجموعه کانون آرزوی موفقیت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =