خدمات کانون پرورش فکری برای کودکان روستاهای محروم مازندران

همزمان با هفته پدافند غیر عامل، طرح ارایه خدمات کانون پرورش فکری در روستاهای محروم مازندران کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، مدیر کل این کانون با اعلام آغاز بکار این طرح افزود: این طرح با عنوان "یک مسوول یک مربی" با رویکرد اردوی جهادی فرهنگی کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری مازندران در هفته پدافند غیر عامل آغار بکار کرد.

محمد علی یزدان شناس اظهار داشت:از آنجایی که کانون برای همه کودکان ایرانی است؛ در  این طرح تلاش شده است تا با هدف توزیع عالانه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی در روستا های محروم استان مازندران، گل لبخند بر لبهای معصوم کودکان روستایی شکوفا شود.

این مسوول بیان داشت: در اولین گام همکاران و کارشناسان و مسوولان اداره کل کانون مازندران با حضور در مدرسه روستای" مال خواست" واقع در منطقه محروم  بخش چهاردانگه ساری به ارایه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی و نجوم و سایر فعالیت های کانونی  پرداختند.

مدیر کل کانون مازندران با بیان اینکه این طرح استمرار خواهد داشت، این را هم اضافه کرد: کانون پرورش فکری در کنار مراکز ثابت خود در شهرهای استان مازندران دارای چهار مرکز سیار روستایی است که توسط یک مربی مجهز به  مینی بوس یا وانت با عنوان " مرکز سیار روستایی" خدمات کانون را در روستاهای فریدونکنار، بابل، میاندرود و نکا برای کودکان ونوجوانان روستا عرضه می نماید.

یزدان شناس با اشاره به اینکه علاقه مندیم تا بتوانیم خدمات کانون را در سایر روستاها ، بخصوص روستاهای محروم نیز گسترش دهیم؛ ابراز امیدواری کرد: در صددیم تا برنامه های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان را در روستا های استان مازندران توسعه بخشیم.

این مدیر فرهنگی با تاکید بر این موضوع، خواستار همکاری فرمانداران شهرستان های استان برای توسعه خدمات فرهنگی کانون برای کودکان ونوجوانان در شهرستان ها و روستاهای مازندران شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =