فراخوان هشتمین جشنواره‌ی فیلم کودکان برای کودکان منتشر شد

فراخوان هشتمین جشنواره‌ی دوسالانه ملی فیلم کودکان برای کودکان «قاصدک»، از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در جشنواره فیلم کودکان برای کودکان «قاصدک»، کودکان برای یک‌دیگر فیلم می‌سازند و به رقابت می‌پردازند.

بر اساس فراخوان منتشر شده، کودکان و نوجوانان در دو گروه سنی (6 تا 12) و (13 تا 18) می‌توانند با موضوع «آزاد» در این جشنواره شرکت کنند و مهلت ارسال آثار هم تا تاریخ 7 بهمن 96 تعیین شده است.

این جشنواره در سه بخش، پویانمایی، فیلم کوتاه(داستانی و مستند) و بخش جنبی(مرورآثار) برگزار می‌شود.

هر شرکت کننده می‌تواند 3 اثر به دبیرخانه ارسال کند و تاریخ اجرای اثر باید سال 95 و 96 باشد و تکنیک اجرای اثر هم در همه بخش‌ها آزاد اعلام شده است.

در همین حال ثبت مشخصات کامل همه‌ دست‌اندرکاران تولید اثر در عنوان‌بندی آغاز یا پایان فیلم، ارسال آثار در لوح فشرده و با فرمت‌های  و MPG ،AVI MOV(هر اثر در یک لوح فشرده جداگانه ارسال شود)، اعلام نام استان، عنوان اثر و نام صاحب اثر بر روی لوح فشرده ارسالی، مواردی است که در این فراخوان به آن تاکید شده است.

انتخاب آثار بر اساس دارا بودن کیفیت نسبی، بررسی الصاق شناسنامه تکمیل شده اثر به آثار ارسالی، ارسال کلیه آثار به صورت متمرکز و در بسته‌بندی مناسب از جمله مواردی است که باید در آثار ارسالی مورد توجه قرار گیرد و در این فراخوان به آن اشاره شده است.

این جشنواره با هدف کشف و پرورش استعدادها، خلاقیت‌ها و توانایی تفکر در میان مخاطبان، ایجاد فضایی برای پرورش کودکان و نوجوانانی خلاق، با نشاط، اندیشه‌ورز و پایبند به اخلاق، آشناسازی مخاطبان با ارزش‌های دینی و انقلابی و همچنین فرهنگ، هنر، ادبیات و تاریخ و ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان برای گرایش به فیلم‌سازی برگزار می‌شود.

نشانی دبیرخانه جشنواره، تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، جنب هتل ورزش، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری واحد آفرینش‌های هنری تلفن تماس 9و 88971288  داخلی 117 و 122 است.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به پایگاه خبری اینترنتی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  فراخوان کامل این جشنواره را مطالعه و فرم‌های پیوست را دریافت و کامل کنند.

فراخوان هشتمین دوسالانه ملی فیلم کودکان برای کودکان با عنوان «قاصدک»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =