کد خبر: 274046
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
گرامی‌داشت روز نوجوان در مرکز فرهنگی هنری کانون بستک

اعضا و مربیان مرکزفرهنگی هنری بستک به مناسبت شهادت نوجوان بسیجی حسین فهمیده با اجرای برنامه های فرهنگی هنری این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فاطمه رشید مربی فرهنگی مرکز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره نوجوان بسیجی و نامگذاری ۸ آبان به عنوان روز نوجوان گفت : هشتم آبان، سالروز شهادت این فرزند انقلاب، به‌عنوان روز نوجوان و بسیج دانش ‏آموزی نام گرفته است تا ضمن یادآوری حماسه این قهرمان کوچک، به‌عنوان سرمشقی مناسب به هم‌سالانش مطرح شده و راهش ادامه یابد

رشید اظهار داشت :در این ویژه برنامه به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با شخصیت شهید حسین فهمیده ، معرفی شخصیت این رزمنده کوچک انجا م شد.

وی افزود : همچنین در این روز اعضا  در کارگاه ادبی با مفهوم ایثار وشهادت جلمه‌های زیبایی نوشتند و در مسابقه‌ی  تکمیل جملات نامرتب از رهبر انقلاب که فرموده‌اند"« رهبر ما آن طفل سیزده‌ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ‌تر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید» انجام شد.

رشید گفت: اعضا این پیام امام خمینی (ره) را مرتب و تکمیل کردند و یک صدا هم سرایی کردند.

همچنین در این ویژه برنامه به مناسبت هفته پدافند غیر عامل کارگاه آموزشی اطفای حریق و زلزله با همکاری اداره هلال احمر برگزار شد . و دانش آموزان با مفهوم پدافند غیر عامل و آماده سازی در مواجهه با حوادث غیر مترقبه آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =