عضو سریش آبادی با حمل دل سازهای حسینی نائب الزیاره مربیان و دوستانش در کربلا شد

مربی مسئول مرکز سریش آباد در سخنانی گفت:اعضای دختر مرکز سریش آباد با ساخت دل سازه های حسینی و ثبت دل نوشته های حسینی عهدی دوباره با سالار و سرور شهیدان بستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،هیوا ملکی افزود:این برنامه در قالب شیوه نامه دل سازهای حسینی با هدف تعمیق آموزه های عاشورایی و پرورش شور و شعور حسینی در ایام محرم و مشارکت و نقش آفرینی اعضا با دل سازها و دل نوشته های خود با راهیان کربلا در بخش های فرهنگی و هنری و ادبی  اجرا شد.

ملکی خاطر نشان ساخت:در این وی‍ژه برنامه با توجه به قابل حمل بودن و کاربردی بودن هدایا اعضای مرکز سریش آباد در بخش فرهنگی، اسفند آویزهایی کوچک در ابعاد گردنبند و مدال هایی با گل سفالگری را ساختند و در بخش ادبی دل نوشته های خود را بر کاغذ نگاشته و راهی سرزمین عشق نمودند.

وی در ادامه عنوان ساخت: فاطمه ضیایی عضو کودک مرکز که یکی از زائران این سفر معنوی بود با نمایندگی چند نمونه از آثار رابا خود به کربلا برد و باقی آثار در قالب این شیوه نامه به استان خوزستان ارسال شد.

قابل ذکر است در این فعالیت بیش از 50نفر از اعضای مرکز در رده های کودک و نوجوان شرکت داشتندو در کنار این سه فعالیت قصه هایی از واقعه کربلا و معرفی ایام اربعین حسینی و همچنین معرفی شخصیت امام حسین (ع) برای آنان اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =