دیدار مدیرکل کانون و فرماندار شهرستان خوانسار

مدیر کل کانون با تشکر از حمایت های فرمانداری بر افزایش همکاری ها میان کانون و سایر نهادها و سازمان ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مدیر کل کانون با فرماندار شهرستان خوانسار دیدار کرد.

فرماندار خوانسار در این دیدار با اشاره به اهمیت دوران کودکی گفت: مربیان کانون با انجام فعالیت های متنوع به دنبال کشف استعدادها و پرورش خلاقیت های کودکان و نوجوانان هستند و قطعا آن چه فرزندان در این دوران فرا بگیرند در زندگی آینده آن ها تاثیرات مهم و اساسی خواهد داشت.

سید حسن شفعتی ضمن ابراز خرسندی از وجود دو مرکز فعال کانون در خوانسار افزود: کانون با توجه به سابقه درخشانی که در زمینه فعالیت برای کودکان و نوجوانان دارد مورد اعتماد خانواده ها می باشد و خانواده ها در خوانسار نیز از این ظرفیت به خوبی بهره مند می شوند.وی هم چنین آمادگی خود را جهت همکاری با کانون پرورش فکری در موضوعات مرتبط با کودکان و نوجوانان اعلام کرد.

مهدی قربانی مدیرکل کانون نیز در این جلسه با تشریح فعالیت های متنوع مراکز کانون گفت: استان اصفهان با بیش از 60 مرکز ثابت،سیار و پستی در تمامی ایام سال برنامه های 40گانه فرهنگی،هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می کند که همواره مورد استقبال خانواده ها و فرزندان آن ها قرار گرفته است.

وی هم چنین با اشاره به آغاز طرح کانون،مدرسه در مراکز فرهنگی هنری کانون گفت: در این طرح که از اول آبان ماه در مراکز فرهنگی هنری در سطح استان در حال اجرا است اهدافی از جمله ایجاد خلاقیت و نوآوری و کسب مهارت های فردی و اجتماعی دانش آموزان، انس دانش آموزان با مطالعه و کتاب خوانی و پرورش قوه تفکر، لذت بخش کردن محیط یادگیری با استفاده از سبک های متنوع یادگیری پیگیری می شود.وی ادامه داد: مدت زمان این طرح که مخاطبان آن دانش آموزان دختر و پسر پایه دوم تا ششم ابتدایی هستند تا نیمه اول اردیبهشت ماه می باشد.

قربانی در پایان با تشکر از حمایت های فرماندار از مراکز کانون بر تعامل هرچه بیشتر نهادهای فرهنگی و کانون پرورش فکری تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =