کد خبر: 274072
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
بازدید 770
توسعه فروش استان تاپایان سال 96

جلسه فروش استان درتاریخ دهم آبان با حضورجهانبخش قنبری مدیرکل کانون ،مسلم احمدلو معاون فرهنگی،حمیدرضا سلطانی مسوول فروش، محمدپیرمحمدی مسوول کانون زبان، مهدی بداغی کارشناس حراست و فریبا نوروزیه کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی در دفتر مدیر کل استان با موضوع توسعه فروش و مشکلات کانون زبان با فروش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی جلسه فروش باحضور اعضا و محمدپیرمحمدی مسوول کانون زبان میهمان جلسه برگزار شد.

در این جلسه سلطانی مسوول فروش  ضمن تشکر از همکاری کانون بافروش از روند فروش استان و نمایندگی و عاملیت ها و نمایشگاه ها گزارش ارایه دادند . وی گفت درسطح استان 13عاملیت و نمایندگی داریم و بایاری و حمایت شما تلاش می کنیم فروش درسطح  افزایش بیشتری داشته باشد.

درادامه پیرممحدی مسول کانون زبان در خصوص فروش کتابهای کانون زبان و هماهنگی بیشتر فروش با این واحد مباحثی را مطرح کردند وبا مشورت اعضاتصمیماتی برای سهولت کار و دسترسی بهتر زبان آموزان به کتابها گرفته شد.

احمدلو معاون فرهنگی در مورد هفته کتاب و کتابخوانی صحبت کرد و گفت: در شیوه نامه ای که به مراکز ارسال شده مصوب کردیم که درکنار فعالیت های این هفته 5 شهرستانی که فروشگاه دارند  نمایشگاه کتاب هم داشته باشند .و مسوول فروش در این خصوص اعلام آمادگی کردند.

درپایان جهانبخش قنبری مدیر کل کانون  ضمن تشکر از حضور اعضادر جلسه  و تلاش هایی که تا آلان در خصوص بهبود وضعیت فروش استان انجام شده گفتند: قصد ما برای بر گزاری این جلسه ها  بیان مشکلات و رفع آن می باشد و امیدواریم که با تلاش و همدلی تا پایان سال 96 تمامی شهرستان های استان مرکزی دسترسی به مرکز فروش داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =