ترویج فرهنگ حمایت از تولیدات داخلی با دستان هنرمند کودکان و نوجوانان گلستانی

نمایشگاه آثار هنری کودکان و نوجوانان گلستانی با موضوع حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق و ارز در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون گرگان گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، قربانعلی‌بذرافشان معاون فرهنگی‌اجرایی کانون گلستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه و در مصاحبه با واحد خبر صدا و سیمای گلستان اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از نهادهای مؤثر فرهنگی با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری و با هدف حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدام به برپایی این نمایشگاه نموده است.

بذرافشان با اشاره به این مطلب که حمایت از تولیدات داخلی یکی از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه است اذعان کرد: فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی در راستای قاچاق کالا و ارز و پیامدهای این مقوله از محوریت‌های اصلی این نمایشگاه است.

وی با تأکید بر لزوم جلوگیری از قاچاق کالا و ارز بیان کرد: از بین ۷۰ اثر هنری ارسالی به دبیرخانه کانون، تعداد ۱۸ اثر شاخص در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون گرگان به مدت یک هفته برای دانش‌آموزان و بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است که در پایان سه اثر برگزیده انتخاب و اعلام خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر کارگاه آموزشی چگونگی مدیریت خریدها در راستای حمایت از تولیدات داخلی توسط مطلبی مربی فرهنگی مرکز، کارگاه هنری ساخت کاردستی با استفاده از نمد برای بچه‌ها برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =