کد خبر: 274095
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
کودکان چهار محال و بختیاری در استقبال از 13 آبان

فعالیتهای فرهنگی کانون پرورش فکری جهت تبیین 13 آبان در میان کودکان و نوجوانان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان از برگزاری برنامه های ویژه در مراکز کانون جهت تبیین واقعه 13 آبان در میان کودکان و نوجوانان خبر داد.

وی با اشاره به فعالیتهای تاریخی کانون افزود: معرفی ایام و وقایع از جمله فعالیتهای کانون در کار با کودکان و نوجوانان است که در قالب های معرفی کتاب، نصب پانل های فرهنگی، معرفی شخصیت، قصه گویی، کاردستی، نوشتن خلاق و نقاشی به کودکان و نوجوانان آموخته می شود.

وی در این باره گفت: مراکز کانون در سراسر استان با اجرای فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی در راستای ترویج فرهنگ پاسداشت شهدای دانش آموز جهت کودکان و نوجوانان از هم اکنون قدم برداشته و چکیده ی این فعالیتها را در راهپیمایی های سیزده آبان در 20 شهرستان استان و شهرکرد به اجرا خواهد گذاشت.

رحیمی: آشنایی نسل کودک و نوجوان  با توطئه‌های دشمن، ایجاد شور انقلابی در میان این قشر، تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و تبیین فتنه‌ها و زیاده‌خواهی‌های دشمن از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.

عنوان کرد و گفت: آشنایی نسل جوان با توطئه‌های دشمن، ایجاد شور انقلابی در مردم، تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و تبیین فتنه‌ها و زیاده‌خواهی‌های دشمن از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =