کد خبر: 274096
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
کودکان، همیاران طبیعت  در گهرو

بیش از 300 کودک از اعضای طرح کانون مدرسه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به گروه همیاران طبیعت پیوستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون از عضویت بیش از 300 کودک بهره مند از طرح کانون مدرسه در طرح همیاران طبیعت خبر داد.

وی با اشاره به جلب توجه کودکان و نوجوانان به منابع طبیعی و حفاظت از این نعمت های الهی افزود: انتخاب موضوعات مختلف پیرامون طبیعت و محیط زیست در  آموزشهای پرورشی کانون از جمله فرایند های هدفمند مربیان کانون در آموزه های تربیتی و فرهنگی است که بخشی از آنها با موضوعات طبیعت برای این قشر عنوان می شود.

رحیمی اهداء کارت همیاران طبیعت از سوی اداره کل منابع طبیعی استان به اعضای همیار در مراکز کانون را از جمله فرایند های این عضویت دانست و افزود: این فعالیت از سری برنامه های مشترک کانون با ادارات و ارگانهای مختلف است که در این طرح همکاری این دو ارگان شامل آموزش های زیست محیطی از سوی منابع طبیعی و اجرای طرحهای مرتبط با طبیعت جهت کودکان و نوجوانان از جمله فعالیتهای کانون به شمار می آیند.

رحیمی هدف از این فعالیتها را جلب مشارکت و حمایت کودکان در محافظت از طبیعت نام برد و افزود: فعالیتهای طبیعت محور از جمله فعالیتهایی هستند که در 21 مرکز فرهنگی هنری ثابت و سه کتابخانه ی سیار روستایی به صورت مداوم و جدی پیگیری می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =