دیدار اعضای مراکز فرهنگی هنری با مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

اعضای مراکز فرهنگی هنری در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان خواسته‌های خود را بیان کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، دانش آموزان عضو مراکز فرهنگی هنری در دیدار با مدیرکل کانون استان خواسته‌های خود را بیان کردند.

در ابتدای این دیدار چهار عضو کانون، به نمایندگی از دوستان خود، ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرکل کانون و همکاران برای ایجاد شور و نشاط در مراکز، خواسته‌های خود را مطرح کردند.

زیبا سازی فضای مراکز فرهنگی هنری و پیرامون آن نخستین خواسته‌ی این اعضا بود و در ادامه آنان از مدیرکل کانون خواستند با توجه به تعداد کم مراکز نسبت به جمعیت کودک و نوجوان استان، مراکز تازه‌ای برای کانون ایجاد کند تا تعداد بیشتری از هم سن و سال‌های آنان بتوانند در کتابخانه‌ها حضور داشته باشند.

این اعضای مطالبه گر هم‌چنین خواستار برگزاری دوره‌های بیشتری برای مربیان شدند تا مربیان بتوانند هنرهای بیشتری به اعضا یاد بدهند و سطح آگاهی آنان را بیشتر کنند.

اعضا در پایان سخنان خود خواستار تشکیل شورای کودک و نوجوان کانون شدند و از مدیرکل خواستند ترتیبی اتخاذ کند تا مسئولان استانی نیز در نشست‌های این شورا شرکت کنند و حرف‌های بچه‌ها را بشنوند.

مدیرکل کانون استان پس از شنیدن حرف‌های اعضا در سخنانی کوتاه ضمن ابراز خرسندی از دیدار با آنان و تبریک فرارسیدن روز دانش آموز گفت: شما سرمایه‌های کانون و کشورمان هستید که آینده مال شماست و از اینکه با دقت نظر مسایل کانون را دنبال می‌کنید خوشحالم.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های سریعی که در دنیا اتفاق می‌افتد، به مهمانان خود گفت: برای حضور موثر در دنیای پرشتاب امروز نیازمند آموختن مهارت‌های اجتماعی هستیم که خوشبختانه مربیان در مراکز فرهنگی هنری کانون برای انتقال این مهارت‌ها و پرورش استعدادهای باارزش شما تلاش می‌کنند.

وی در پایان سخنان خود در خصوص پیگیری خواسته‌های آنان گفت: برای انجام چنین خواسته‌هایی، که نشان از هوش و تیزبینی شما دارد، باید پیگیری‌هایی انجام شود که من به شما قول این کار را خواهم داد و ان‌شاالله با حضور اعضای توانمندی چون شما بتوانیم آینده‌ای سرشار از موفقیت برای کشور عزیزمان بسازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =