کد خبر: 274117
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

کودکان روستاهای تومانک، حیدری و لار میزبان مربیان پاسخگوی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون از برگزاری برنامه های کتاب محور در هفته ی کتاب و کتابخوانی در روستاهای استان خبر داد.

وی با اشاره به پرورش استعداد های ادبی روستاهای استان که دسترسی به کتابخانه های ثابت یا مراکز آموزشی ندارند افزود: بخش غیر حضوری پاسخگویی(مکاتبه ای) کانون این امکان را فراهم ساخته است تا این اعضا به صورت مکاتبه ای نوشته های خود را ارسال کنند و از راهنمایی مربیان متخصص در این بخش بهره مند می شوند.

فرزاد رحیمی با تاکید بر جذب و پایدار سازی اعضا در این بخش افزود: حضور مربیان پاسخگو در میان اعضای مناطق روستایی ضمن ترویج کتابخوانی و علاقه مند کردن کودکان و نوجوانان به مطالعه ی بیشتر می تواند راهکاری برای جذب اعضای جدید و پایدار سازی اعضای قدیم باشد.

مدیر کل کانون افزود: در این دیدار مربیان کانون به صورت حضوری برخی از اصول و قواعد نوشتن در حوزه های متن ادبی، داستان و شعر را برای کودکان عنوان می کنند و کارگاههایی در راستای تکمیل آموزه های ادبی خود برگزار می کنند.

در این دیدارها که طی روزهای 23 و 27 آبان ماه برگزار می شود، بیش از 500 عضو کودک تحت آموزشهای ادبی مربیان مکاتبه ای ادبی کانون قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =