کد خبر: 274147
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
برپایی ایستگاه نقاشی در مرکز اسفراین

مرغک کانون در اسفراین کودکان ونوجوانان شرکت در راهپیمایی 13 آبان را به کشیدن نقاشی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان خراسان شمالی ، زهره عباس ابادی مسئول مرکز شماره یک اسفراین با اعلام این که ایستگاه نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  میزبان  کودکان و نوجوانان شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله 13 ابان و روز دانش اموز  بود از مشارکت انبوه کودکان و نوجوانان در مسابقه نقاشی ابراز رضایت کرد.

وی  با اشاره به این که نقاشی پای ثابت بسیاری از برنامه های جمعی است تصریح کرد: هرجا که جمعیتی هست و کودکانی جمع اند نقاشی می تواند به عاملی آگاهی بخش ، انرژی بخش وحدت افرین تبدیل شود، به همین خاطر کانون سعی می کند کودکان  را به نقاشی کشیدن و لذت بردن از حس آفرینندگی  دعوت کند.

وی خلاقیت  را یکی از مهمترین ویژگی های برنامه های کانون دانست و اظهار داشت:  سعی ما بر این است که حتی در این گونه برنامه های  جمعی هم کودکان را تشویق کنیم  و با پرهیز از  کلیشه های جاری  سعی می کنیم از نگاه خودشان حوادث و رویداد های پیرامون خود را  نقاشی کنند.

فرماندار شهرستان اسفراین نیز در بازدید از ایستگاه نقاشی با تمجید از ذوق هنری کودکان شرکت کننده ضرورت بایگانی کردن این این آثار را یاد آور شد.

گفتنی است در مسابقه نقاشی که با همت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان اسفراین در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان  برگزار شد شرکت کنندگان تصورات  خود را از این روز بزرگ  و شرکت کنندگان  به تصویر کشیدند و در پایان به بهترین نقاشی ها جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =