کد خبر: 274161
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
از همکاران بخش خدمات کانون استان کردستان تقدیر شد

دیروز مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در راستای ترغیب و تشویق همکاران از 4 نفر از همکاران خدمات مراکز کانون استان تقدیر کرد .

  1. به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،در این برنامه مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات همکاران این بخش به تلاش های آنها در جهت زیبا سازی محیطی مراکز از نظافت و نظم حاکم بر امور محوله به آنها،اخلاق خوب اداری و برخورد مناسب با اعضا،مسئولیت پذیری و حسن همکاری  با همکاران،انجام به موقع انتظارات به عنوان معیارهای انتخاب آنها را به عنوان خدمات نمونه نام برد .
  2. سهیلا شیخی گفت:در هر سازمانی بدون شک منابع انسانی مهمترین و با ارزش ترین عاملی هستند که در کنار مسائل و امکانات مادی به اهداف و خواسته های سازمان و ارگان تحقق می بخشد و پس ما باید قدردادن زحمات همکاران در بخش های مختلف و بخش خدمات باشیم .
  3. وی در پایان از تلاش و کوشش همکاران بخش خدمات و همکاری آنان در جهت سربلندی و اعتلای نام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تقدیر نموده و برای آنها آرزوی موفقیت نمود.
  4. در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایی از زحمات عباس یوسفی مرکز شماره 2 کانون سنندج،حسن نادری مرکز شماره 2 مریوان،اسعد رشیدیان مرکز شماره 2 سقز و صدیق شریفیان مرکز شماره 1 بانه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =