از مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تقدیر شد

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در استان فارس حائز رتبه برتر در دو حوزه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکرری کودکان ونوجوانان استان فارس، هادی پژوهش، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با ارسال نامه‌ای به کانون پرورش فکری کشور از کسب رتبه برتر کانون فارس در صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی، در بین دستگاه های اجرایی این استان خبر داد.

در این نامه خطاب به مدیرعامل کانون کشور با استناد به گزارش بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان فارس از اقدامات و فعالیت های سال ٩٥ دستگاه های اجرایی، کانون پرورش فکری در شاخص های ابلاغی وزارت کشور در حوزه حقوق شهروندی در این استان، در بین دستگاه هاحائز رتبه برتر شده است".ترویج مطالعه وکتابخوانی وبسترسازی برای ارائه انواع فعالیت های فرهنگی وهنری وادبی برای گروه مخاطبین، افتتاح سینما کانون، حراست از حقوق کودکان ونوجوانان و شهروندان، رعایت اصل مشتری مداری، افتتاح باشگاه مادران قصه گو، مراعات اخلاق حرفه ای و توجه ویژه به مساله عفاف و حجاب، عمل به مسئولیت های اجتماعی و آموزش مستمر کارکنان و ...از جمله مواردی است که در کسب رتبه برتر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تاثیر گذار بوده است.

 بر اساس این گزارش روز گذشته 13 آبان ماه، با اهدای دو لوح تقدیر از زهرا افتخاری، مدیر کل کانون استان در استانداری تقدیر شد.

در متن این تقدیرها خطاب به مدیر کل کانون فارس آمده است: مواد مختلف منشور شهروندی باید در هماهنگی و سازگاری با بکدیگر و در چارچوب نظام حقوقی موجود تفسیر و اجرا شود ...تلاش در جهت ارتقاء منزلت اجتماعی بانوان در خانواده و جامعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیزمند یک رویکرد متوازن می باشد که با تکریم شخصیت بانوان و حمایت از حقوق اجتماعی و سیاسی آنان و تأکید بر مشارکت و حضور آنان در عرصه های مختلف اجتماعی باید گام های اساسی در این راستا برداشته شود.

 از خدمات ارزنده و زحمات صادقانه سرکار عالی که موجبات تقویت شاخص ها و کسب برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی در سال 95 را فراهم نموده، ارج نهاده و به پاس تقدیر و تشکر این لوح سپاس اهدا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =