دعوت کشور ژاپن از عضو کانون پرورش فکری خراسان جنوبی برای دریافت جایزه‌ی کائو

زهرا غریبی عضو مرکز فرهنگی هنری بشرویه برای دریافت جایزه هشتمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «کائو» به توکیو دعوت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر از موفقیت زهرا غریبی عضو 14 ساله مرکز فرهنگی هنری بشرویه در هشتمین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی محیط زیست « کائو» سال 2017   کشور ژاپن خبر داد.

حمیدی اضافه کرد: این عضو هنرمند که در مسابقات متعدد بین‌المللی از جمله نقاشی بلاروس 2016 و حوادث و بلایای طبیعی برگزیده شده است، در این مسابقه موفق به دریافت جایزه «کائو» شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی، ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به همه‌ی اعضای کانون  توضیح داد: طی یک دعوت نامه رسمی از زهرا غریبی دعوت شده، به همراه یکی از اعضای خانواده در مراسم رسمی اهدای جوایز برندگان در توکیو که 18 آذرماه 1396 برگزار می شود، شرکت کند.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان تصریح کرد: این مسابقه بین‌المللی با موضوع « همه دوست‌دار محیط زیست هستیم» برگزار شد و شرکت کنندگان در قالب نقاشی رویاها و امیدهایشان را برای محیط زیست به تصویر کشیدند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال 586 اثر در هشتمین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی محیط زیست « کائو» کشور ژاپن شرکت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =