نیروی انسانی، مهم ترین سرمایه هر سازمان است

سعیدرضاکامرانی، معاون فرهنگی کانون فارس، آموزش نیروی انسانی را یکی از مطمئن ترین و اساسی ترین راه های افزایش مهارت های شغلی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون  پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، سعیدرضا کامرانی، در جمع مربیان فرهنگی حاضر در پودمان آموزشی «چگونگی کشف و پرورش استعداد اعضا در فعالیت های مراکز» افزود: سازمان ها همواره در حال تغییر و تحول هستند و بی تردید کارکنان هر سازمان باید با تحولات خود را متحول و با تغییرات منطبق کنند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای کودکان و نوجوانان عصر خود باشند.

معاون فرهنگی کانون فارس گفت: در دنیای جدید، آموزش های کوتاه مدت، یکی از مؤثرترین ابزارهایی است که برای ارتقاء و انطباق کارکنان با شرایط متغیر و در حال دگرگونی می تواند کارساز باشد. دوره های آموزشی کوتاه مدت، به مسئولین کمک می کند تا پی ببرند که مهارت ها و دانش های مربیان که در طی دوره های آموزشی کسب کرده اند تا چه میزان در انجام وظایف شغلی و برآوردن نیازهای کودکان و نوجوانان مؤثر بوده است.

وی در پیایان خاطرنشان کرد: دوران عمر بسیار کوتاه است و در این فرصت اندک خدمت به کودکان و نوجوانان سعادت بزگی است که نصیبمان شده است. در این مسیر باید از آموزه های اسلامی و فرهنگ غنی و متمدن ایران عزیز بهره ببریم و به دور از تندروی ها، خدمت کنیم چرا که اگر بخواهیم محصول خوبی درو کنیم باید نهال های خوبی بکاریم و برای صعود از کوهستان تنها نگریستن کافی نیست بلکه باید از آن بالا رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =